1 ay 3 günlük bebeğim var.. mama+meme ilerliyordum kızım ilk günden bu yana hiç doya doya emmedi beni.. şimdi de hiç emmiyor memeye yatırınca bağırıyor.. emmediği için göğüslerim iyice şişti sanırım bırakacak memeyi bilen yaşayan varsa söylesin ne olur süt ne zamana çekilir damarlar tıkanır diye çok korkuyorum çok şiş memelerim acı çekiyorum !!!