Alininannessiii04 6. aya kadar her ay gittik. 6.aydan sonra 2 ayda bir çağırdı doktorumuz. İlk sene çok önemli bence gelişim takibi için. Ek gıda listesi tavsiyesi, özel aşılar, fiziksel bililsel gelişim takibi, kan değerlerinin ölçümü vs. Bunlar için ilk sene sürekli kontroldeydik. 1 yaşından sonra 3 ayda bir çağırmaya başladı doktorumuz. Bizim sağlık ocağımız çok ilgili davranmadığı ve bn de güvenemediğim için bu şeklde ilerledik