Nihalalp Ben activa ile mayaladım. Bizde ondan tüketiyoruz. Her gün yediriyorum ben. Kabız olmuyor. Ama ben içine kendi yaptığım kayısı püresindende koyuyorum. Sizde deneyin öyle isterseniz. 1 kg kayısıyı suda haşlıyorum. Suyuyla beraber robotta çekiyorum. Kavonoza koyup dolaba kaldırıyorum ılıyınca. Her gün 1 tatlı kaşığı ekliyorum yoğurduna. Haftada 3′ü duymadım. Doktorda söylemedi. Benim kızım 1 yaş 15 günlük ama