tazebiirannee Doğumdan sonra saç dökülmesi için ne yaptınız ? Kullanıpta iyi geldi dediğiniz bi şey var mı ? Kel kalıcam yoksa 😄😄
Laden tazebiirannee hiçbir çare bulamamıştım ben. Zamanla geçti çok şükür. Umarım bilen vardır. Avuç avuç dökülürdü benimkide🌺
Senanur54 tazebiirannee kuzum benimde kafam açıldıydı çok şükür çıktı yerine saçlarım Bi anda anlamadım bendee
Esra_Deva tazebiirannee vitaminlerinize baktırmanız gerek. Özellikle B12 ve çinko. 3 aydır düzenli vitamin takviye kullanıyorum. Normal seviyeye geldi sayılır. Son kutuları kullanıcam biticek.
Hazelnut Valla benimde kel kaldım resmen birden başladı 1.5 ay aşırı oldu şuan yavaşladı dökülme. Ama urban care ın bi şampuanı ve tonık spreyını kullandım ondan sonra azaldı. Tabi ondan mıdır yoksa azalacaktı da mı azaldı bilmiyorum ama deneyebilirsiniz
Plnyvz Hazelnut bende aynı şekilde şampuan bir de peeling şampuanını kullandım kesilmedi ama azaldı dökülmesi
tazebiirannee Esra_Deva yarın sağlık ocağına kan vericem orda çıkar heralde onunla ilgiliyse bende ilaç isterim
Busranur_65 tazebiirannee benimde oldu bebeğim 5 aylık oldu hala avuç avuç bütün vitaminlerime baktırdım iyi çıktı kansızlıkta yok .. doktor olabilir normal bu dedi . Bebeğin 8 aylık oluncaya kadar devam eder dedi doktor
tazebiirannee Busranur_65 valla kafamızda saç kalmıcak bu gidişle ,bende yarın kan vericem bakalım bende bi şey çıkıcak mı
Sedagmlksz tazebiirannee birşey yapmadım bi ara çok döküldü özellikte 6-9 ay ama sonra bir anda kesildi dökülme yaşı gelene azalıyor derler doğru yani
Elfbc tazebiirannee Hindistan cevizi yağı sürüyorum haftada bi kaç kez üç dört saat bekliyorum yıkıyorum çok iyi geldi dökülmem azaldı
Asya_- tazebiirannee b vitamini düştüğü için dökülüyormuş.avuç avuç döküldü iki aydır vitamin almaya başladım .bebek saçlarım çıkmaya başladı