Asdfasdf- 4 gün önce acil olarak sezeryana alındım belden aşağı uyuşturdular herşeyim çok güzel geçti ama 3 gündür geçmek bilmeyen baş ağrılarım var yattığım zaman geçiyor ayağa kalkınca veya oturunca felaket şekilde ağrıyor ilaçlar da etki etmiyor bebeğimi emzirmede bile zorlanıyorum lütfen bilgisi olan yazsın
_deru32 Asdfasdf- canım doğumdan sonra Kahve soda bol su içmedin mi Narkozu atmak için iyi oluyor bende belden uyuşturuldum dediklerimi içtim şükür olmadı
Emir_mom Asdfasdf- Geçmiş olsun 🌸 Anestezinin etkisi malesef bende yaşamıştım .Vücuttan atılması zaman alıyor bol su tüketin bitter çikolata veya filtre kahve tüketin iyi gelecektir
sarisinbayan Asdfasdf- aynısını yaşadım spinal artı genel anestezi oldum basımive boynum çok kötüydü yatarak yemek yedim hep yattım ayağa dahi kalkamiyordum çok berbat bir şeydi 1 kg serumla anca kendime geldim nikotin eksikliğinden ağrım olmuş nikotinli serum verdiler ve ondan sonra ayağa kalkabildim çok kötüydü bol bol kahve için acı olsun özellikle kahve içmedim ben içsem bile serumsuz geçeceğini sanmıyordum iyikide serum yemişim 1 ay 21 gün oldu doğum yapali bu arada 🥰 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Ondina Asdfasdf- bu etkiler bazı kişilerde oluyormuş, kahve ve çikolata tüketin demişlerdi operasyon sonrası. Ama öyle acil ameliyata girdim ki karın kışın ortasında, hastane cafesi gece kapalı, yollar karlı içememiştim.
Yorgunannee_dd Asdfasdf- büyük ihtimalle narkozu atamamışsındır bol su, sade kahve ve bitter çikolata ye canım doktorun söylemesi gerekirdi doğumdan çıkınca bunları içmen lazımdı kullan geçecektir
HEY03D Asdfasdf- bende sürekli kahve içiyordum bir türlü geçmedi ağrı, anesteziye bağlıyordum. Kahve içmedim bir gün denedim meğer migren ağrısıymış sonradan rahatladım.
ikiprensannesii2 Asdfasdf- Öncelikle çok geçmiş olsun en fazla 1 hafta devam eder baş ağrınız. Kendim de yaşadım. Sabah ilk uyandığımda acı kahve içtim kahvaltıdan sonra yine içtim. Ortalama günde 6 fincan falan acı kahve içtim ben çok faydasını gördüm. Ayrıca doktorunuz parol antibiyotik vermiştir onlarıda düzenli kullanın. Ağrınızın başlamasını beklemeyin. Bu arada su içmeyide ihmal etmetin günde 4-5 lt içmeniz gerekiyor
nazlimom_ Asdfasdf- benımde öyleydi sabah öğlen akşam parol içmiştim iyi geliyordu 3-4 gün sonra kendiliğinden geçti
Asdfasdf- Kusura bakmayın uygulamaya biraz geç girdim hepinizin yazdıklarını okudum kahve ve su artık bol bol tüketmeye başladım bugün akşam biraz daha iyiyim inşallah iyi olurum bundan sonra da