Sara1904 Bir aylık bebegım ılk defa alıp yapacağım video vs izledim ama zararı yok demi yapıyor musunuz sizler
Elisa34 Sara1904 daha bu sabah cektim bebeğimin burnunu rahatlatıyor hırıltı vardı burnunda 4 aylık bebeğim haftada iki kere filan cekiyoruz Bi zararını gormedik serum kullandık öncesinde sonra cektik epey temizledi
Gulsenyilmaz Sara1904 hic bir zarari olmaz canım aksine serum diger yöntemlere gore daha zararsız tabi küçük oldugy içi ona göre milimini ayarlayın
Teemo07 Sara1904 yenidoğanken doktorumuz sadece damlat bırak, çekme demişti. 4.aydan itibaren çekmeye basladım.
ofkelisirin Sara1904 ben de 2 gündür yapıyorum inan büyük rahatlık korkma bende korkuyordum ama çocuk da çok rahatlıcak
Aylinprensesinannesi Ben kızıma ilk günlerinden beri yapıyorum , beslenmeden hemen önce veya sonra vermemeye çalış bence bir defa kusmuştu yemekten sonra verdiğimde onun haricinde bir sıkıntımız olmadı ☺️
Sedefe Sara1904 hayır canım yok ben oğlumda burnu tıkla olduğunda günde 5-6 kere yaptığım bile oluyor, en zararsızı o aslında
Sara1904 Hepinize teşekkür ederim bende denedim sadece serum sıktım çekme yapmadım aktı birazda olsa rahatladı zamanla korkmadan yaparız 😊