Lütfen bana akıl verin bebeğim 1 buçuk yaşında yaklaşık 5 gün önce öksürük burun akıntısı ve göz capaklanmasi başladı. Gözü için damla aldık bisolnatur şurup veriyorum ve burnunu günde bir kaç kez serum ile temizliyorum aspiratör ile de çekiyorum. Buna rağmen öksürük devam ediyor böyle sürekli değil ama tuttumu da tam tutuyor sanki balgam dolu gibi. Ama göğsü sırtı temiz . Ballı sarımsaklı karışımda veriyorum . Geçen sene de böyle olmuştu doktor alerjik olabilir diyerek bir ton ilaç vermişti. İlaç kullanmamak için doktora götürmüyorum ama gecmedi ne yapma gerekir