Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 7 günlük ek gıdaya başlayalı 10 gün oluyor boynunda ve çenesinde küçücük egzama vardı şimdi göğsünde koltuk altında sırtında ve omzunda da olmuş sizce alerji mi yoksa normal egzama mı yeni oluştu ek gıdaya başlamadan önce sadece çenesinde ve boynunda vardı küçücük hangi sebzenin yaptığını da bilemedim yeni farkedince yoğurdu da çok seviyor çok yiyor acaba ne yapmıştır ne yapmam lazım (5 ay önce de egzamamız vardı kremle geçmiş bitmişti )