Bebeğimde iki gündür birşey fark ettim alnında kolunda ve bacagında kırmızı kırmızı benekler aynı sinek ısırıgı gibi ama öyld değil sinek yemedi yanı bebeğim 9 aylık emziriyorum her zamanki yediğim seyleri yiyorum ama sütümde ona alarji olan birşey var sanırım geçmedi gitti 2 gündür neden böyle nedir anlamadım bir fikriniz var mı yapabileceğim