Merhaba annelelr, bebeğim az kilo almış diye doktor ek gıdaya başlattı, 5.5 aylık. Patatesle basladik dün, püre kaşığıyla eline verdim, yarısını yedi kasigindakinin yarısını dışarı döktü, bugün de yaptım patates, bugün püre kasigiyla yemek istemedi, ben verdim mama kasiginin ucuyla yine ağzına aldığının yarini dışarı çıkardı, yarısını çiğnedi ama sonra öğürdü, biraz kustu. Yani dün toplam yarım çay kaşığı bugün de toplam yarım çay kaşığı yenemistir. Ben oldu mu olmadı mı anlamadım. Hazır değil mi acaba. Siz ilk gün neler yaşadınız, bizimki normal mi lütfen yazar msiniz