Merhaba 36 günlük oğlum var. kilosu az doğdu. Emme refleksi olmadığı için mama ile başladık sonrasında iki memeyi de aldı mamayı istemiyor Pazartesi günü hepatit b 2 dozu olduk o günden sonra bebeğimin yüzünde burnu kulakları göz altlarında sarılık oldu. Dün doktora getirdim kan tahlili idrar tahlili röntgen yapıldı enfeksiyona bağlı olarak sarılık görmediler fakat kanda sarılık 8 değerinde çıktı. Daha önce sarılık hastaları için şekerli su verildiğini duydum henüz vermedim ama verip deneyen tecrübe edinen var mı acaba?**** Ne kadar vermeliyim ne zaman vermeliyim Yardımcı olursanız çok sevinirim 😔😔