EndlessLove_ https://imgyukle.com/i/R4ivl6 Kızlar kızım 1 yaşında. Pipetli suluğa alıştırdım. Ama bu aldığımız pipetli suluktan su içerken sürekli genzine kaçıyor su çok geldiği için. Bu ürünü alırken bu durumu yaşayacağımı bilemediğim için alırken diğer suluklarla karşılaştırma da yapmadım. Sorum ise pipet kısmı en olarak daha küçük olan çektiği zaman daha az su gelecek bi pipet var mı acaba varza önerir misiniz? Ya da tüm pipetlerden gelen su miktarı aynı mıdır bilginiz var ?
Deletedmom0099 EndlessLove_ wee baby ve chicco kullanıyorum pipetler dar değil ama baya az geliyor ikisinden de
ArdicEge EndlessLove_ ben suluğumuzu evde unutunca yazlığa trendyol marketten wee baby söylemistim ve inanılmaz memnun kaldım. Su fazla gelmiyor😌
EndlessLove_ Madam ArdicEge ezogelinn Banu- Elif311 Deletedmom0099 Gulzeynep rbhfs Kızlar çok teşekkür ederim yarın alacağız inşAllah çok iyi oldu önerileriniz teşekkürler ⚘
Kuzeybabyy EndlessLove_ bende aldım bundan pek memnun kalamadım kapatamıyorum bile akıtıyor ve genzine kaçıyor 😤
Elif311 EndlessLove_ bizde nuk var bende denedim su biranda gelmiyor baya memnunum o yüzden belki biranda fazla gelince tutmakta zorluk çekiyordur
Zlm TheBaby bir pipet alın içine su çekip bebeğin ağzına dökün pipet dudaklarına değsin ama birkaç kere öyle yapınca alisiyo Benim aldığım sulugu çok doldurup ters çevirince akiyodu ben ordan akan ile alistirmistim
EndlessLove_ TheBaby benimki normalde biberondan içiyordu. Onu görünce su içeceğeni de anlıyordu. Az geldiği içinde çekip duruyordu. Bunu aldık görseldekini. İlk verdim eline biraz oynadı etti falan inceledi. Suyu da çok sever asla hayır demez. Neyse biberonu gösterdim su içelim gel dedim. Tam onu verecekken ağzına pipetli olanla değiştirdim suluğu hemen. Zaten orayı biberon gibi emmeye başlayınca direk içecem diye baktı su geliyo seviyoda anlamadı bile pipetten su içtiğini sonra zamanla yavaş yavaş bi biberonlu göstererek bi biberonsuz gel su içelim diyerek öylelikle alıştı çok kolay oldu 1 günde hallettik😃
ArdicEge TheBaby ben bişey yapmadım bigün pipetle kefir verdim icti ertesi gün pipetli bardak aldım suyu biraz zor cekti ama alıstı bi günde😅
Zlm EndlessLove_ aldığınız markayı göremedim fotoğraf açılmıyordu ama ben wee nin büyük sulugu ile Tommy tippe nin küçük sulugunu kullanıyorum ikiside pipetli öyle bı sıkıntı yaşamadım
EndlessLove_ EndlessLove_ Yusufegemom merhaba üstte yorumlarda bi arkadaşa da anlatmıştım ordan bakabilirsiniz🙂