Rozerinn benim bebeğim doğduğunda nefes almıyordu. Planlı sezeryan olduğum halde, hamileliğimde hiç bir sıkıntı yoktu ne olduysa doğumda oldu. Herkes şok oldu. Bebeğimi görmedim başka bir ile sevk olacaktı, olur ya hiç göremem diye eşim ambulansa götürmeden bir dakika gösterdi. Moral çok önemli, ben süt sağma makineleri ile değil de elle sağım yapıp enjektöre topladım. 1 cc 2 cc saatlerce uğraşıyordum. Bol bol su içtim, ve bebeğimin fotoğraflarına baktım. Saçlarını kesmişler yoğun bakımda onu gönderdiler bana, onları kokladım ona baktım hep, kendim taburcu oldum bebeğimin yanına gittim. Bebeğimi görünce sütüm geldi, ondan sonra makineye geçtim. Sana tavsiyem göğüslerini çok yıpratma, yaralar oluyor ben çok zorlandım. Psikoloji çok önemli hep iyi düşün. Bebeğine yapabileceğin en iyi şey süt göndermek böyle düşün. Allah’ın izniyle sağ Salim kucağına alırsın♥️