Kızlar bugün 3 aylık olduk ama dünden beri bebeğim birz emiyo birakiyo sonra suratıma bakiyo guluyo konuşuyor bende iki uapoyorum bunu sürekli yapınca suratını çeviriyorum ama bu seferde öyle bakıyorum bana dönmek mi diye emmiyo ben anlamıyorum memeyi ağzına katmaya çalışıyorum bazen 2 emip birakiyo bazen de agliyo tok mu aç mı bilmiyorum sinirlerim bozuldu acayip uyumuyo geçici mi yoksa hep mi böyle olcak 3 aylıklar böyle i oluyor sonra yatiriyorum emcek hareketi yapiyo napicagimi bilemiyorum