Aydinaydin sizinle ayniyiz. Bizde 6 ayligiz geçenlerde eğitim vereyim dedim çok ağladı bıraktım.. bi kaç ay sonra tekrar denicegim. Bu şekilde gece 5 6 kez kalkıyoruz, gündüz yarim saat max, e bende yoruluyorum, o huysuz oluyor pofff. Eğitimden başka çare yok malesef