Miran-pozan22 Anne sütünde sarılık varmis 15 gunluk oglum var ona geciyor uyuyo hic uyanmiyo boyle olan varmi nasil duzelecek lütfen acil cok kotuyum
Sunshinemom Miran-pozan22 anne sütü sarılığı uzun sürüyor 1-2 ay sadece beslenerek geçiyor bol bol emzirmek. Evt çok zor uyanabiliyorlar ama bi şekilde uyandırıp beslemek zorundasınız 2-3 saatte bir
minikoglum28 Miran-pozan22 Canım çok normal. Beni oğlumun sarılığı 2.5 3 aya yakın sürdü. Hiç uyanmıyordu. Ama ne yapıp edip uyandırmaya çalış. Bol bol emzirin sütünüz varsa Yoksa da 3 saatte bir mama verin aç kalmasın. Bi zaman sonra bi bakıyorsunuz düzelmiş. Yavaş yavaş düzeliyor merak etmeyin
Yarim_Kilo_Kiyma Miran-pozan22 Geçmiş olsun. Bol bol emzireceksin başka çaresi yok sarılıltam dolayı uyuyor zaten. 1.5 2 saat aralığında emzirin
Ndrg-12 Miran-pozan22 sürekli emzirmekten başka çare yok oğlum 3 ay sarılık çekti. Anne sütü sarılığı. Çok yoruldum ama geçti
Mysunshineee Yapabileceğiniz tek şey sürekli emzirmek süt yoksa mama vermek başka hiçbir şey yapamıyorsunuz malesef. Bizimki 3 aylıkken geçti uzamış anne sütü sarılığıydı
Acu_ Miran-pozan22 benim oğlumdada aynı durumu yaşadım. Baygın gibi yatıyodu. Uyandırıp emzirin sadece emzirmek geçirir. Oğlum 40 günlük hala sarılığı var. Uyanmıyorsada topuğuna vurun yine uyanmıyorsa kıyafetlerni çıkarın uyanıyor