Çok mutsuzum bu konuda deneyimi olan paylaşırsa sevinirim oğlum 13 aylık ama ne yaparsam yapayım yemiyor nasıl davranacağımı şaşırdım artık, sürekli meme istiyor sürekli meme için ağladığından da sanırım hep tok , ek gıda sıfır sevdiği hiç bir şey yok neredeyse . Bir kaç kez zorladığım oldu maalesef ağzından tükürmeye başladı verdiğimi de , nasıl yapabilirim bilmiyorum, mama sandalyesine oturtup önüne koyuyorum ama hiç bi şey yemiyor oynuyor sadece , zorlasam olmuyor yemese de içim rahat değil :(