beyazkelebegim
Evet tetagil önerebilirim, oğlum 4 aylıkken başladım şu an 21 aylık, hâlâ kullanıyorum. İçeriği temiz ve çok etkili, diş belirtisi olduğu zamanlarda veriyorum oldukça rahatlıyor.
Diş jelleri çok tehlikeli, kullanmanızı tavsiye etmem, iyi ki kullanmamışsınız.