Sahinnnn Kızlar nasıl giydiriyorsunuz şuan da yani o kadar arada kalıyorum ki anlatamam terlesin istemiyorum şaşırdım 5 aylık bu arada
-erCansu- Sahinnnn evim henüz ısınmadı 22 derece ince uzun kol giydiriyorum evde dışarda tişört çnkü dışarda oynuyor terliyor küçük olsaydı ince uzun kol giydirirdim tek kat
Aezgi Sahinnnn sabah uzun kol öğlen kısa kol aksam gene uzun kol 17 aylık😃😃 evler tam ısınmadı cünkü sizde atleti zıbını yani üstünede uzun kollu body giydirebilrsiniz
momlife1 1 Yaşında kızım. Cok sıcak oldugu zaman kısa kol giydiriyorum. Evim cok gunes aliyor sıcak oluyor epey. Normalde de tek zibinla bırakıyorum yada zibinsin ince bady giydiriyorum. Alta da tayt
NurCum tam olarak böyle🤗 hiç kalın giydirdiğimiz dönem olmadı nezaman giydirsekte isilik oldu hastalandı 😁 geceleri tek uzun kol zıbın şortla uyuyor gündüzde böyle🤗