Merhaba bebeğimin her sabah bezi dopdolu olurdu ama bu aralar yarıya kadar dolu oluyor çok az yapmış cisini. Emmesi ayni aslında, emmeyi bitirince diğer memeyi veriyorum onu almıyor, doymuş diye düşünüp yatırıyorum. Yani her şey eskisi gibi neden cisi azaldı anlamıyorum. Fikri olan var mi?