Anne888 istanbuldayım, yazın hiç giydirmiyorum zıbınla yatıyor
sıcaklıklara göre şöyle sıralamam daha doğru olur;
kışın 2,5 tog uyku tulumu
bu tarz hafif serin havalarda ince polar tulum
biraz daha ısınınca penye tulum (bu son ikisi uyku tulumu değil normal önden fermuarlı klasik tulumlar)
biz pikeleri kaldırınca yani haziran gibi de zıbınla yatıyor