Gunaydınlar bugun sabah koltuk altımda ağrıyla kalktım bi saat uyumuştum o bi saatte koltuk altımda bi şişme ve ağrı oluşmuş sanki süt orda birikmiş kolumu kaldırırken zorlanıyorum sanki damar kopacakmış gibi bi his ne yapabilirim acaba başına gelen var mı nasıl geçer