27 günlük bir bebeğim var dün küveze alındı , uyurken kollarım da morardı ve gitti :( Rabbime şükürler olsun oğlumu bana bağışladı , 1 buçuk saat önce emzirmiştim tekrar uyandırmak istedim kolumda duruyordu hiç bişey yokken oldu , normalde ağzında sütü tutan bebeğim var aklımıza gelen tek şey önceden emdiği sütün nefes borusuna kaçması , bebeğime müdahale etti annem ve komşumuz ağzından süt geldi :( hastaneye götürdüm bebeğimi bakım ünitesine aldılar ama hiç bir şeyi yok kendine gelmişti eskisi gibiydi şükür doktorlar da önlem amaçlı ve araştırmwk için alıyoruz dedi , başına gelen varmı böyle bir durum bebeğime süt vermeye gittiğim de durumu iyi beslenmesi güzel diyorlar hafta sonu olduğu İçin de doktorlar yokmuş pazartesi bilgilenecekmişim, acildeki doktorlar 2-3 güne çıkar bir şeyi yok annesi dediler ama düşünmekten bebeğimi orda bıraktığım İçin kahrımdan ölüyorum , nolur yaşayan varsa bir şeyler söyleyin