Kızlar merhaba günaydın. Bebeğim 4 aylık. Ateşi 38.5 e kadar çıkıyor calpol ile biraz düşüyor sonra tekrar yükseliyor. Doktora gittik her hangi bir sorun yok dedi diş çıkarıyor olabilir dedi. 2 gündür böyle çok ağlıyor huzursuz eli ağzında ama 1 aydır elini hep ağzına götürürdü. Gazı da çok var. Bu aylarda diş çıkaran oldu mu? Nasıl bir süreç geçirdiniz?