3 buçuk aylık. Geceleri 2 saatte kendi uyanırdı. Şimdi ne olduysa saat başı uyanıyor. Bir de geri hemen uyumuyor. Gazı veya kakası oluyo. Bu gaz ne zaman geçecek. Geçen hafta baya iyiydi gaz damlasını bırakmıştık.sorun yoktu. tekrar başkadım. Gaz biterse daha uzun uyur mı. Bir de her uyandığında emziriyor musunuz. Çünkü saat başı kalkrsa göğsümde oyalanıyor sadece aslında süt çekmiyor. Fazla. Gerçi emmeden geri de uyumaz benimki. Uykuları uzayacağı yerde kısalıyor. Sizde durumlar nasıl