Aras71 Aya girmemizle uykusuzluk başladı öncesinde cok güzel uyurdu ama şimdi geceleri saat başı kalkıyoruz 🙄
TazeAnneL Aras71 aynen!!! Kizimi taniyamiyorumm.. 15 gundur boyleydi cok cok agliyordu madem agliyor dedim uyku egitimi vereyim. 4. Gunumuzdu gecelerimiz cok guzel uyuyunca 12 saat uyuyor! Hala ugrasiyoruz duzen otursun diye
gokalp06 Aras71 bizde de aynı sorun var. Durduk yere çığlık atarak ağlamaları,gece sürekli uyanması, gündüz ise sürekli kucakta olma isteyişi 😣
Deletedmom221 benm bebeğimde 4 buçuk aylık düzenli uyurdu şuan uyku düzeni kalmadı ve gece sık sık kalkıyor ve gündüzleride huzursuz olmaya başladı neden acaba
21idilcan Deletedmom221 bizde bgn 4 aylık olduk aynısı bu dediklerln canım . Yeni doğduğu zamanı yaşıyorum şimdi.
duruveeannesii Merhaba 4. Ayda benim kızım da tüm uyku düzenini kaybetmişti merak etmeyin geçiyor. 4. Ay itibariyle büyük bir büyüme olgusu yaşıyorlar 😊 20 gün- 1 ay gibi bir süre dayanın sonra yeniden çiçek gibi oluyorlar..
Aras71 duruveeannesii gercekten içimi rahatlattniz 🤗 benm bebeğim uyurken bile sürekli hareket halinde elleri kolları çok fazla hareket ediyo
Esrakubilay duruveeannesii 4 ay 25 günlük oğlum gece saat başı uyanıyor kaçıncı ayda düzeliyo acaba uykuları öncesinde gece çok güzel uyurdu şimdi uyku sıfır🙏🙏
Aras71 gokalp06 gündüzümüz iyi sürekli kucak isteyen durduk yere ağlayan bir bebek değil tek sıkıntımız uyku bu gece 8-10 kere kalkmistir 😐😐