Eessiinn keşke kziim benim çok uykucu bir bebek deil aslında çok hareketli meraklı hereeyi kurcalayan oynamayı seven bir bebek ve çok sakin bir ortamda büyüyor belki o yüzden düzeni oturmuştur bebekler sakinlik ve düzeni severler genelde birazda bebeğe bağlı mesela yeğenim 2 yaşında 6 aylıkken desteksiz uykuya geçtiler ama hiç düzgün uykusu olmadı çünkü ew de bir gerginlik illa oluyor yeğenim uyumadığını ewde savaş çıkıyor bildiğimiz anne bab uykusuz kaldığı için ve halada uykusu sorun ludur desteksiz uykuya rağmen biraz çocukla ilgili aslında diyebilirim