Emeel Korkmak demeyelim de içimde bebek özlemi yok, oğlum 26 aylık oldu ve sanırım ben bir çocuğun bize yeteceğine inanıyorum, kendim hap kullanıyorum eşimde dikkat ediyor, hala güvenip rahat davranmıyoruz, hep rabbim olmayana versin ben bu duyguyu tattım bana yetti, tatmayana tattırsın diyorum 🙏🏻 annelik çok yorucu, çok güzel asla anne olduğum için pişman değilim ama çok büyük sabır emek işi, insan bazen nefes alamadığını hissetse bile anne olmayı bırakamıyor, yorulduğum anlarda eşim hep yanımda ancak biz bir çocuğa yetebileceğimizi anladık 😊 rabbim isteyen herkese nasip etsin, bizim içinde hayırlısı olsun 🙏🏻❤🤣