Merhaba anneler, 3 aylik bebeğim var ve işe başlayacağım. Bebegim maksimum 2 saatte bir emiyor.
Emzirme danismani 2 saatte bir 150-200 cc vermemi soyledi.
Sagarken 2 saatte bir 100 cc ancak aliyorum. Bu sekilde bebegimin ihtiyacina yetişemeyecegim. Mamajoo otomatik pompa kullaniyorum. Süt artirma icin isirgan ve rezene cayinin iyi geldigini okudum 3 haftadir iciyorum. bestlak damlaya tekrar basladim ama onerisi olan var mi ?