Merveee-123 Su kabızlığa yok mu çaresi olan hangi mamayı versem degissek geçer mi bilemiyorum sma optrio kullanıyozzz zeytinyağı da veriyorum ama kaç güne düzelir
Yusaydef Merveee-123 bizde de kabız yapmıştı ilk zamanlar sonra sma comforta geçtik bi nebze rahatlamıştık o da ishal yaptı şimdi Bebelac gold kullanıyorum
Eylulllllll Merveee-123 4 aylogız biz de sma optipro kullanıyoruz . Bir kutuyu dün bitirdik . Hippten geçtik . Bizde de cıvık kaka durumu var 🙄