SuDenis 2guzelinannesi Kınadığımdan değil, sadece pek duymadım. İllaki olabilir , hayırlısı olsun. Nihayetinde kısmet
GizeminEdizi AselAryam12 ilişkinin en başından beri prezervatif takıyorsunuz,geri çekilme de oluyor ,de nasıl hamilelik oluyor ki,dandik bı marka miydi delikfilan vardı anlamadiniz o zaman ,brnim beynim yanıyor bunları okudukça 😢
GizeminEdizi AselAryam12 eşin ikinci çocuk istiyorsa,iğneyle delmis filan olmasın sakın,çok duydum böyle şeyler.
AselAryam12 GizeminEdizi istemiyodu benim düşüncelerime cok saygı xuyar yapmaz öyle bisey. Yanımda aciyodu prezervatifi zaten
GizeminEdizi AselAryam12 tazminat davası açsan kazanırsın , prezervatif güvenilir yöntemlerden biri,üstelik ardından geri cekilme yani,aklım almiyor hiç .Okey,durex gibi markalardansa hiç düşünme aç davanı gercekten insna neye guvenecek merak içindeyim.
AselAryam12 GizeminEdizi okey canim. Yengem de aynısını kullaniyo onlarda delik çıkmıştı ertesi gün hapı aldı şükür hamile kalmadı. Ondan beridir korkuyodum delik olmadığı halde olan oldu
Elmassss AselAryam12 canını sıkma canım ilerde iyiki olmuş dersin ama senide anlıyorum 21 aylık kızım var 2. Çocuk şu anlık düşünmüyorum 2 gün adetim gecikti uykularım kaçtı adet olunca bi oh çektim ama olsada yapacak bir şey yok çünkü Rabbimin vardır bi bildiği zaten doğum yapana kadar kızında biraz daha büyüyecek inşallah hamileliğin rahat geçer Allah yardımcın olsun hiç bir korunma yöntemi %100 değil tâbi nasibinde varsa önüne gecemezsin
AselAryam12 Elmassss sen ne istersen iste Rabbimin dediği oluyomus onu anladım. Amin canım sagolasin🌸
Caglarass AselAryam12 Biri 2 yaşında diğeri 4 aylık. İlk zamanlar zor olsada şuan daha iyiyiz. Zaman geçtikçe de iyi olacağına inanıyorum 😊 Kimseden destek de görmüyorum, duşa bile ikisini uyutup telsizi alıp öyle giriyorum 🙈 Başa gelen çekiliyo, herşey bi şekilde yoluna giriyo rahat ol 😊
AselAryam12 Caglarass 2 ay sonra ise başlıyorum doğumdan sonra da çalışacağım. İnanın calismasam bu kadar dert etmem. Annem kızıma bile nasil bakacak die düşünürken ikinci oldu😔
Cinarin_annesiii AselAryam12 ben dogum yaptiktan sonra 4. aya girecektik kiii hamile kaldim ayni bu şekilde ve simdi dogurdugum oğlum 9 aylik dogacak oğlumda 5. Ayina girecek
Nurellaaaa AselAryam12 Yaa üzülmeyin lütfen rabbim size nasip etmiş o kadar korunmaya rağmen, beraber büyürler biraz zor olur ama her güzel şey zorluktan geçer canım.. Benim de doğuma 40 gün kaldı oğlum 3 yaşında olacak bana da Aaa yaşları çok yakın zor olacak diye güzel moraller veriyorlar saolsunlar. Ama ben kendim istedim rabbim de uygun gördü üzülme o yüzden strese girme ☺️
AselAryam12 Nurellaaaa sağlıklıca kucağınıza alın insaAllah🙏 çalışmıyo olsam inanın takmam bu kadar iki çocuğu bırakıp nasıl gidicem hiç bilmiyorum. Ülkenin durumu malum tek maaşla cok zor gecinmek
Cinarin_annesiii AselAryam12 başta sinirlerim bozuldu oturup agladim😂sonra mecbur alışıyosun kendine teselli veriyorsun büyüyünce birbirlerine destek olurlar ikiz gibi diye