Bayramdan beri uğraşıyorum iki bebeğim var biri üç yaşında biri sekiz aylık bayramda mide bulantısı karın ağrısı şikayeti ile ilk büyük kızım hasta oldu o çabucak toparladı küçüğü iki gece hastanede yattı derken üzerine hemen sonra neden olduğunu anlamadığımız bir ateş bir mikrop kapmışlar üst solunum yolu enfeksiyonu dediler lakin bebeğin crp si 74 çok Yüksek beş gündür zaten antibiyotik serum takılıyorlar yine küçük bir gece yattı derken bu gün beşinci gün yine 38,9 larda bir ateş var mı yaşayan acaba artık tükenmiş haldeyim okadar zor ki onlara serum takılırken izlemek öyle sürekli çaresiz hasta görmek