[silindi] en düşükte kullanmıştık ben ayakarını tam bastırdım kendisi zıplarken zaten ucuyla zıplatıyor kendisini hemde tam basmazsa yorucu olur diye düşündüm bizimkide öne doğru oynuyordu yorulunca Atalay’a yaslanıyordu artık büyüdü kullanmıyoruz da ☺️ Zıplayarak uyuyakaldığı çok olmuştu oğlumun çok severek kullandık boyu uzadıkça yükseltirsiniz ayakları bassın tam 🤗