Dermin bende kafama çok takıyordum sağlık ocağında hemşireye de sordum gelişimi daha tamamlanmadığı için düzelir dedi geçiştirdi. Şuan mesela kızım uyuyor takipteyim sağa dönüyor, düz yatıyor tam dalmışsa sola çeviriyorum başını yavaşça uyanacak gibi oluyorsa hemen beşiği sallıyorum uyuyor. Bizimkide dümdüzdü biraz düzelme var 🫣