4 aylık bebeğim var havalar yavaş yavaş ısınmaya başladığı için peteği kapatmıştık ama geceleri serin oluyor sıkı giydirmeme rağmen üşütmüş 2 gündür ishal ne yapabilirim bu durum için? sağlık ocağı ve acilden gittiğimde koskoca insanların kullandığı şuruplardan yazıyorlar ne yapacağımı bilemedim 🙄