Dün ve bugünki bezinde ishal sanki gibi dedim , çok sulu degil ama hippteki gibi koyu da degil . Normalde asla gece 💩 yapmaz .şimdi beslemeye başlayınca yaptı.sarı degil , açık yeşil rengi . Sma optipro 1 i kullanmaya yeni başladık . Bugün ilk kutu bitti . İshal yapsa ya da mama çocuğa yaramasa daha ilk beslemede kendini belli etmez mi ? Bu şekilde ilk kutu mama bitince de olur mu ishal ? Lütfen bilenler yardımcı olur musunuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İshal ise bugünle beraber 3 olacak . Hemen keseyim mi mamayı ? Vücudunda su kaybı artıyor neticede , hasta olur mu ? Ne olur bakın