Dilara-1 ishal için probiyotik kullandınız mı ? Antibiyotik de kullanmışsınız o da bağırsak florasını bozar daha çok ishale sebep olur. Genelde sulu be kokulu kaka eğer enfeksiyon çıkmıyorsa alerji kaynaklıdır. Verdiğiniz bi besin bebeğinize şu an için dokunuyor olabilir bu da en sık süt ürünü ve yumurta olur. Siz diğer alerjen besinler ve süt ürünlerini bir süre kesip kakasını takip edin. 3 4 gün sonra normale döndüyse alerjidir. Bir de süt ürünü kesip normal mama veremezsiniz. Doktorunuz alerji manası yazmalı yoksa bir anlamı kalmaz