Zuleyha54 Biz çıkarttık deli gibi salya akıttı günde 3 kere üst değiştim. Mızmızlandı ki halada mızmızlanıyor, eller sürekli ağzında her yerimiz salya bu arada nere koysam nerde dursa salyasını akıtıyor ve boğulup genzine kaçıyor. Dr bana dişi için bir merhem verdi onu sürünce rahatlıyor. Bazen uyumayıp çok mızmızlanırsa calpol veriyorum bir çay kaşığı. Diş kaşıyıcısı aldım ama daha motor gelişimi iyi olmadığı için sürekli yere düşürüyor o yüzden vermiyorum.