Bucuruk85 Annelerimiz bebeğim atak haftasındamı bi bakarmısınız?sabahtan beri çok ağlıyor karnı tok altı temiz nolur bi bakın
Esraarass Bucuruk85 bu atak haftası doğru değil sanırım bende indirdim uygulamayı ama hiçte verdiği tarihte atak yaşamadı
Esraarass Bucuruk85 bende doğru çıkmadı. Yani bebeğimde gözlemlediğim değişimler uygulamanın verdiği tarihlerde gerçekleşmedi. 15 günlükten beri farklılaştı bebeğim ve hala aynı. Öyle uygulamanın dediği gibi sadece bir hafta atak yaşayıp bitmedi.