Melismelis SabahGunesim bence geçin beklemeyin her bebeğin yapısı farklı oluyor ben de o kilodayken 3 kullanıyordum rahat oldu taşma sızıntı olmadı
Damlas SabahGunesim sıkmasın 3 e geçin bence. Yalnız markadan markayada fark eder sleepy diğerlerine göre büyük mesela.
Elif125 SabahGunesim ben öle olduğunu fark ettim 1 aylıkken 2.numaraya geçtim şuan 3 numara prima kullanıyorum premium care bazılarının kalını küçük oluyor gerçi
Cansu_cinar_alp MelekGuleryuz bende prima premium dan e bebeğin markası baby me beze gectim 3 numara olanını kullanıyorum pisik sorunu yasamadım pişik olmaması için sudoco krem kullanıyorum çok iyi koruyu
MelekGuleryuz Cansu_cinar_alp sağol canım bende kullanıyorum sudocremi kızarıklığı gider inşaAllah 🤲🏻😊
Mutlubebis Sakura-chan genelde diyerek 2 numarada kal 3 numarada ayrık olur diyemezsiniz o yüzden bende örnek verdim.