duyguronita62 Nisakus25 bence güzel 🥰 benım bebegım de 2400 dogdu tam 2 aylık olduğunda aşıyla gıttık 4500 kilo 57 cm doktor gayet ıyı dedı
Samsai Nisakus25 benim kızımda 2945 doğdu 2. Ay kontrolünde 4600 dün doktor az dedi mama ver günlük 3 kere dedi. Ama bence ideal alıyor bebeğim.
Prenseslerimm_3 Nisakus25 5100 gr boyu 53 birimde boyunuz küçük çünkü 2400 gr 46 cm doğduk canları sağlıkları yerinde olsunda takmıyorum ben