Her emzirme sonrası büyük bardak su içtim günde nerdeyse 3 litre içtim hemde ekmek yemedm ama sürekli bişeyler atıştırdım fındık kuruyemiş meyve vs gaz olayından dolayı asitli içecek vs de içemiyorm oda etkiledi abur cubur yememeye başladım akşam geç saatlerde bişey yemiyorm bide 2 çocuk olunca sürekli hareket halindeyim 🤣 9 kilo aldım doğum yapalı 2 ay oldu 11 kilo verdim sezeryanım bide her gören şok oluyo sen doğum yaptın nasıl verdin diye böyle duydukça daha motive oluyorum