Milaaa Kızlar bebeğim reflü olabilirmiş.Doktor bi hafta gözlemlicez öyle ilaç vercez dedi.Ben forumdan okuyorum ama o kadar şiddetli şeyler yaşamıyo.Emdikten sonra çok rahatsız oluyo.Uykuya zor dalıyo ve çok az uyuyo.Bunlar reflü belirtileri midir????