Ay bu ne ya tövbe yarabbim evimde 1 haftadır kıyamet kopuyor 64 cm lik minicik şey sanki eti koparcasına ağlıyor ne yaptıysam susmuyor acıkıyor sakinlesmeden onu da yemiyor disari cikiyoruz surekli ya kanguruda benimle gezecek yada arabasinda durmaksizin gidecek oyle kafede oturup cay icmeymiş bankta 2 soluklanmaymıs falan kabul etmiyor basıyor çığlığı valla kulaklarımı tırmaladı sesi bu atak ne zaman biter offf duzelir mi ya