Bebeğim 2 yaşında. En son 14 aylıkken uyku terörü gibi bir durum yaşamıştık. O zamandan beri uykuları düzenlidir gece uyanmazdı emme dışında. Az önce çığlık çığlığa uyandı sayısız kere anne anne dedi ağladı bitane bitane dedi. Ama beni görmüyordu sanki. Çığlık attı resmen ki normalde uslu sesini çıkmayan bir çocuk. Konuşması hareketleri yaşına göre çok ileri girdiğimiz ortamda mutlaka yorum yapılır Bunun için. Bugünde bulunduk kalabalık alanda. Kızım rüyasında korktuğu içinmi nazardanmı anlamadım çok korktum inanın. Başına gelen varmı ne dua okuyorsunuz? Sarıldım sakinleştirmek için en sonunda bütün duaları okuyup emzirdimde sakinleşti biraz. Çok korktum elim ayağıma dolandı varmı başına gelen.😞