Muhkub2016 gelişimi geride gidiyo biraz 🤷♀️ ek gıdaya başladık ama çok da iştahlı değil, kaşığı elimden almaya çalışmaktan yiyemiyor 😂 6.4 kg henüz gelişimi geri biraz ama doktor endişe edecek bişey yok diyor, azıcık emer 3-4saatten önce de tekrar emmez, aç olsa ağlar diye de düşünüyorum, acıkmıyo demek ki 😂