Nisanida iltihap mı akıyor canım. Batikon sür oraya kısa sürede geçecektir annem rahmini aldırmıştı oda ilk ayda iltihap kapınca batikon sür demişti doktor sonuçta aynı yeri kesiyorlar dikiyorlar. ama 4 ay olmuş nasıl olur ki. Benimde nerdeyse 2 ay olacak dikişlerim hala morumsu kırmızımsı bi halde. İltihaplanmaz daha diye düşünüyordum