eylulada28 Kızlar bebeğim 4 aylık saç boyamayla ilgili malum farklı görüşler var sizce saçlarımı boyasam herhangi bir zararı olur mu
Oktay0122 eylulada28 20 günlükken saçımı boyattım , şimdi 2 aylığız üzerine 2 kere daha boyattım çok şükür farklı bi durumla karşılaşmadım 🙏 bitkisel boyalara tercih ettik
Nesradonmez eylulada28 canım ben 14. Haftamda platin olduğıniçin saçım dibimi açtırarak boyattım çok şükğr hiç bişey olmadı boyan organik olsun ❤️ Bazı çeyler hurafe biraz kendinide düşün hamilelik süreci zor ❤️
2811uraz eylulada28 20 günlükken boyamaya başladım. 4 ay 24 günlüğüz hala boyuyorum beyazlarım çıktıkça bir olumsuz durum olmadı. Kendimi iyi hissetmezsem bebeğimi mutlu edemem
Berfinernn eylulada28 saçlı deri kimyasalın emılımıne cok uygun bir bolgedir emılır ve süte karışır emzırme döneminde kımyasal seylerden uzak durmakta fayda var en azından ilk 6 ay
Sontvbukucu eylulada28 doktoruma sordum rahatlıkla boyayabilirsn sute geçmiyor dedi. Boyadim da. Prof.dr kendisi