Gece fix 3 kere emzirmeye kalkmak ve her sabaha sıfır enerji ile başlamak canıma tak etti. Uzun süredir uyku eğitimi ve egitmenlerini araştırıyorum. Nihayetinde bunlarin fasa fiso olduğuna ve ticarete dökülmüş hiçbir yaklaşımı benimsemeyecegime karar verdim. Egitimleri arastirdim ve neyin bana uygun olacağını bulmaya çalıştım webden. Biraz pragmatist davranarak uyku egitimi sayfalarında sorulari,cevaplari ve yorumlari inceledim. Hayatin olağan akışında bir insan uyurken ne ister veya neden uyuyamaz diye düşündüm. Eskiden nasıl oluyordu bu işler? Annelerimiz bize uyku egitimi mi veriyordu? Genelde kronik aglayan çocuklar, güvenli bağlanamamis olanlar sebebiyle uykusuz anneleri bu döngüye çekip prim yaparak para kazanan eğitmenler.. Bircok anne var bu hizmetleri alip memnun kalan, egitmenlerin sayfalarında yüzlerce memnuniyet mesajları paylaşılıyor, tabi onlara ne mutlu..Kendi adıma benim derdim bebegim acıktığı icin mi emmek istiyor yoksa aliskanlik mi sorusuna cevap bulmak. Cok uysal ve kendi uyku düzenini,saatini oluşturdu aslında ama sallamak çok yoruyor. Ben yaptığım arastirmalar sonucunda annesi oldugum icin bu isi kendi kendime halletmeye karar verdim. Bizim yatagimizda ystiyor uzun süredir, acikcasi esimin ve benimde cok hosumuza gidiyor sicacik ve miss gibi kokan bir bebekle yatmak. Ama tehlikeli. Onu aglamaya terk etmek istemedigim icin 3 gun boyunca sadece beşigine alismasi icin cabalayacagim. Salladim,uyudu ve besigine yatirdim. Dün gece ilk kez emmek istediğinde su verdim,agladi ama emzikle sakinlestirip yeniden uyuttum. Bu gece neler bekliyor beni merak ediyorum, eğer sakin kalirsa suyu da kesecegim ve sonra uyku konusunda bebegime yardimci olmaya çalışacağım. Günde kac uykuya ihtiyacı var ve bu uykuların araliklari ve sureleri ne olmali çözdüm sayilir. Ama ek gida saatlerini ayarlamakta epey zorlanıyorum. Gece sürekli ayakta olunca sabah zaten taninmaz halde oluyorum, emziriyorum. Bebegin ilk uykusu gelene kadar tok oluyor,bu sefer kahvalti saati gecmis oluyor vs. Bana şans dileyin🤎