Neslim123 Hanımlar merhaba kuzenimin dügünü için şehir dışında bir dügüne gittim bugün ailemle gittiğim için erken dönme şansım yoktu sorum şu 4 buçuk aylık bebeğim var dügün bitene kadar orda kaldık acaba diyorum sesten etkilenir mi? Gece bişey olurmu ?
eylulada28 Neslim123 bende burda cevapları bekleyeyim benimkide 4 aylık ve birkaç gün sonra ilk kez düğüne gidicek😬kulaklarına pamuk koymayı düşünüyorum önlem olarak🤦🏼♀️
Bugsbunny1 Neslim123 yeğenim 4 aylıktı abimin düğününde . Bayada uzun kaldık saatlerce . Ablam bazen gelin odasina götürüp getirdi çok etkilenmesin diye ama yinede müzik çok yüksekti . Çok şükür herşey normal devam etti sonrasında
Neslim123 eylulada28 valla ben olabildiğince uzak durmaya çalıştım ama çok yüksek ses vardı gelin odasında oturdum genelde inşallah bişey olmamıştır
Neslim123 Bugsbunny1 yani bir yanım bizde çocukken annelerimiz hep getirirmiş ne olucak diyo ama bir yanımda vicdan azabı duyuyo sonuçta sessizler başı agrısa nerden anlıcam ama teşekkür ederim yinede bi nebze içimi rahatlattınız 🙏
Neslim123 Saat 03:19 ben acilden yeni geliyorum eve bir daha asla öyle gürültülü yerlere getirmem çocuğun kulagı zedelenmiş eve geldiğimizde sessizlikte aşırı derecede ağladı bizde apar topar gittik bu geceyi gözlem altında tutun dediler
Elifalikalp Neslim123 açık havada olsa o kadar olmazdı sanırım çok geçmiş olsun benim de abimin düğünü olacak tek takıldığım nokta bu
Neslim123 Elifalikalp dügün kır dügünüydü açık havada oldu ama yinede hassas bir bebek sanırım orda hiç bişey yoktu eve geldik sessizlikte kıyameti kopardı yani ona göre tedbirinizi alın dikkat edin çok teşekkür ederim bu arada sizede iyi eğlenceler dilerim şimdiden
Ebrarliva12 Vala ben mardindeyim bilirsiniz Mardin düğünlerini belki sürekli düğünler var ve kızım her düğünde uyurdu hiçte etkilenmedi maşallah ama olduğunca uzak bir masa secebilriisniz kulağı icin
Neslim123 Ebrarliva12 maşallah sizinkine valla ben gelin odasından çıkmadım inanın ki ama yinede çok etkilendi
Sinoom Neslim123 merhaba eski postunuzu okudum lütfen bana yardımcı olun 🙏🏻 Bebeğinizin ciğerine süt kaçması sonucu hastane yatmış sanırım benim bebeğim de birden morardı ellerim de gitti şükürler olsun müdahale ile kendine geldi sonra hastaneye gittik ne olur ne olmaz diye bebeğimi küveze aldılar bugün 2 günüm testler hepsi iyi beslenmesi de iyi sadece kontrol amaçlı tutuyoruz deniliyor eğer ciğerine süt kaçsaydı hemen belli olur muydu bu ?
Neslim123 Sinoom öncelikle geçmiş olsun bizde morarma olmamıştı başka bi nedenden gitmiştik tesadüfen öğrendik merak etmeyin bir çok kişinin başına geliyomuş zorlu bir süreç sizi çok iyi anlıyorum ama doktorlar ciğeri düzelmeden bırakmıyorlar ben o süreçte sağarak biberonla süt vermiştim size ne dediler tam olarak?
Sinoom Neslim123 bişey demediler ama şükür durumu iyi bugün çıkardım hastaneden , emerken çok tıkanıyor